Start a new topic
Solved

swap not working

Ok, eu quero saber como eu faço vps trabalhar com um arquivo de swap, eu tentei de várias maneiras e eu não posso usar swap em vps

1 Comment

Translated question: "Ok, I want to know how do I do vps work with a swap file, I've tried it in many ways and I can not use swap in vps"

I am going to use google translate to reply to this, as we currently only offer support in English.

This is working as intended, swap is not enabled on our VPSs. In cases that you require more ram you can always scale up the VPS to a larger plan. If you only need resources for a shorter period of time you can make use of our Boost feature to temporarily scale up your CPU and ram for 24 hours.

Translated response:

"Eu vou usar o google translate para responder a isso, pois atualmente oferecemos apenas suporte em inglês.

Isso está funcionando conforme o esperado, a troca não está ativada em nossos VPSs. Nos casos em que você precisar de mais memória RAM, poderá ampliar o VPS para um plano maior. Se você só precisa de recursos por um curto período de tempo, você pode usar nosso recurso Boost para escalonar temporariamente sua CPU e memória RAM por 24 horas."

Login or Signup to post a comment